R.I.P Teddy

Min dryga hund Gemma har brutalt mördat min nalle! Jag fick honom när jag gick i 1:an och åkte ambulans. Jag hade trillat ner från ett träd och fick åka ambulansen tll vårdcentralen och i ambulansen fick jag Teddy. Nu har sen i 1:an har jag kramat Teddy nästan varje natt, jag skäms inte, ett bra ställe att göra av armarna på när man ska sova. Teddy ligger nu i papperspåsen och har ingen stoppning i huvudet... Bara för att vår hund gillar att tugga på tyg och garn behöver hon väl inte äta upp min Teddy! Han bettyde faktiskt mycket för mig och nu känner jag mig ledsen. Eller helt ärligt så gråter jag och det är inte bara för att jag är gravid inte, utan för att jag tyckte om min nalle! Nu funderar jag på att ge resten till min andra hund för han älskar att döda gossedjur så han har alltid velat ha Teddy men har låtit bli för att han var min <3
R.I.P Teddy <3

Kommentarer
Postat av: mimmi

:( <3

2011-02-12 @ 11:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0