lördag... och slut

Idag är det lördag och jag är helt slut! Somnade på soffan igår vid halv 10 och sov sedan till 9 imorse, ja så klart vaknade lilla gossen och skulle äta, men annars så sov vi ;) Min uppdatering under veckan har helt klart varit riktigt dålig. Det finns dock en förklaring, jag var varit med min egna familj i en lägenhet från lördag till onsdag. Sen på i torsdags så var jag heeelt slut och sedan igår så var vi i skolan och gjorde nationellt prov i svenska. Jag stod i ca 5 min och höll tal. Det var läskigt men nu är det gjort! Så skönt! Idag är det 9 dagar kvar till vi ska sova hos älsklingen igen. Känns som en hel evighet faktiskt! <3 Om en vecka är det jul, och alla julklappar är typ klara, känns bra! Nu måste jag byta blöja på min son som har bajsat. Ha det bra :) Juste igår träffade vi hugos ena faster oxå, det var himla trevligt faktiskt. Det känns himla bra. Puss
som ni kan gissa skulle detta ha publicerats igår, men det blev inte så var för mycket att göra xD Men ni får det idag ist :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0