Kallsvett

Inatt har jag kallsvettats typ hela natten, eller det är inte riktigt sant faktiskt, bara om jag har legat på vänster sida och sovit, vilket jag nästan alltid gör. Kändes lite konstigt att inte kunna sova på den sidan man vill sova på. Någon mer som känner igen sig?
18 idag, 18 år. Hur gick det till? Men som sagt, så himla speciellt nja? Jag känner mig inte mer vuxen idag än jag gjorde igår, oväntat? Är någon en aning morgontrött och bitter? Svar ja! Bebis verkar dock glad, sparkade nyss, kanske var det en grattisspark? Vem vet, jag tänker nog tolka det så ;) Grattis till mig själv på min 18 års dag!

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Grattis :D Ha en underbar dag! :D

2011-04-08 @ 15:07:25
Postat av: Elsa

hej!

har nyss hittat din blogg, undrar vem är pappan till barnet? har du någon kontakt med honom? :)

Lycka till! :)

2011-04-08 @ 23:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0