Inte långt kvar

Nu är det egentligen inte långt kvar alls tills bebis ska komma. Idag är det 57 dagar kvar, inte alls mycket. Jag börjar bli lite nervös tror jag, men bara lite. Hinner nog blir mer nervös däremot ;) Tänk att jag ska föda barn. Klämma ut en unge? Jag som inte tål smärta, hur ska det gå till? Jag kommer ju grina som en liten unge. Men å andra sidan känns det som att det är värt det. Jag menar visst jag kommer ha ont ett tag, men barnet kommer jag ha hela livet. Jämförelsevis känns det som att smärtan bara är en liten del av det hela, men vem vet vad jag säger när jag precis har fått ut ungen. Och vem säger att allt kommer gå helt bra och en vaginal förlossning blir av? tänk om det blir akut kejsarsnitt, det vill jag faktiskt inte vara med om!

Kommentarer
Postat av: carro

finns det ingen magbild? åååh jag är så avundsjuk!

2011-04-11 @ 12:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0