Finland

Mina föräldrar åker till finland idag och blir kvar till på söndag. Själv hemma med två hundar varav en löper och den andra är hane.... Roligt värre! Men jag får i alla fall va uppe hur länge jag vill, smutsa ner hur mycket jag vill(om jag städar efter) och gör vad fan jag vill bara jag inte river huset xD Så lite soft är det allt ;) Haha lär ju dock gå o lägga mig tio på kvällen i alla fall för jag är så trött ;) Men man kan ju alltid drömma ju haha ;) Vi får se om jag hittar på något bus (mest troligt inte) xD
Saknar detta hår! Shit vilka lockar det blev om man gjorde på rätt sätt ;) Har ju självlockigt men mitt hår va riktigt snyggt! Vänta bara till jag har sparat ut det igen, och inte färgat sönder det, då jävlar ;)
glöm inte dagens blogg här

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vilken fin bild på dig !

2011-04-22 @ 09:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0