<3 :)

Jag är glad, himla glad! Allt känns bra nu. Även om jag inte gjort allt jag kunnat göra idag och så vidare så känns allt bra. Jag känner mig glad! Det är exakt 9 veckor kvar. Jag vet att man inte ska haka upp sig på bf och det har jag egentligen inte gjort heller för det skulle passa bättre om bebis kom typ två tre veckor tidigare ;) Men bf är en måttstock, något att gå efter. För egentligen skulle bebis kunna komma imorgon om den ville, visst det skulle vara tidigt men ändå inte riktigt jättetidigt. Så man kan aldrig veta men ut ska ju liten! Och jag längtar!<3 Jag längtar massor! Just för tillfället ligger bebis och rör lite på sig i magen ;) Det finns faktiskt en nackedel med att ha en lugn bebis, ibland måste man trycka på magen för att se om den sparkar, annars får jag för mig att bebis helt plötsligt har dött och det skulle ju inte vara roligt. Men bebis lever och snart ska jag få träffa liten <3 Världens lyckligaste kommer jag att bli då! <3

Kommentarer
Postat av: mimmi

:)

2011-04-05 @ 13:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0