Landin

Igår var jag, pappa och oskar på Landin. Oskar tyckte det nästan sög, han gillade det inte. Men jag diggar det. Landin är nice! förra hösten skrev jag något jättekreativt om landin. Okej förra hösten var jag väldigt kreativ, det gick väldigt bra att skriva då. Kanske var för att det var under den tiden jag fortfarande tänkte på peter pan ungefär hela tiden.

Men tillbaka till landin. Alla var fulla, väldigt fulla men de var glada i alla fall. Jag kan tycka att fulla människor är lite jobbigt faktiskt. Men de gick ganska så bra. Musiken var suverän(enligt mig) Texterna på låtarna är riktigt bra och musiken med. Jag sitter just nu och poppar landin, eller okej, inte poppar kanske men har lite mysvolym på ;) Träffade peter pan på landin, han var lite nykter ibörjan, när jag sen skulle gå var jag jättefull. Det var så skönt att träffa honom utan att längta efter honom på något sätt ;) Det ni xD

Men allt som allt, kvällen var riktigt lyckad och Landin ägde(som vanligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0