Kvällen nalkas, dagen har varit hyfsad. D...

Kvällen nalkas, dagen har varit hyfsad. Det har lite till o från känts som någon huggit mig med kniv i magen. Men jag står ut, om det inte slutar på länge får jag väl kolla upp det. Men en dag 2s ingen fara. Det kan vara gaser, vad som helst. Oroar mig i alla fall inte, lite smärta ibland kan man ju stå ut med xD åt ordentligt med lunch så har inte känt mig så hungrig nu på eftermiddagen o det är oxå skönt. Nu sitter jag i bussen på väg hem, skönt. Intäkt blir det att kolla på idol, house o packa. Jag kommer nämligen inte att hinna packa imorgon o på torsdag astidigt åker jag. Känner mig på lagom bra humor o lyssnar på lars <3 livet känns ändå ganska bra. om exakt en vecka kommer jag att vara hemma o troligtvis ta igen det jag missat på matematiken medan jag är borta. Den 18e oktober kommer jag att veta hur det gick, lite nervöst faktisk. Hoppas att någon orkar läsa igenom hela inlägget :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0