dunder

Okej jag är typ dunderförkyld, men ingen feber tack och lov. Imorgon blir det bara att ta det lugnt framför tvn eller datorn. Måste bli frisk till på måndag. Jag hade nämligen tänkt o vara i skolan varje dag denna termin, så jag ska fan inte vara sjuk..... Så är det bara, men dock kanske jag kommer att vara det. För jag funderar på att ringa öron-näsa-hals mottagningen i nyköping och fixa en tid så de kan kolla på mina halsmandlar igen. Jag vill ta bort dem. Visst de har blivit lite mindre men jag har märkt att jag har fått svårare att svälja, känns som om de är ivägen. O sen har jag sen jag först fick ont i dem haft mindre ork... Fett jobbigt, blir typ anfodd av att gå två meter.... Palla den skiten. Jag vill ta bort dem! Så ska ringa dem någon dag nästa vecka tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0