NP i engelska

Okej nationella idag inehöll två delar, läsdelen gik rent ut sagt åt helvete. Så fort jag hade läst två rader höll mina ögon på att stängas och jag höll på att somna. Sjukt jobbigt för det tog så mycket energi av att hålla sig vaken att jag knappt hade någon kvar åt att fokusera på provet.... Så där blir det nog ett stort fett IG skulle jag gissa! okej inte så kul att få ig på nationella men jag kan faktiskt inte rå för att något skumt hände med min hjärnaxD

Lyssna delen gick det mycket bättre på, jag svarade på alla saker och jag förstod huvudsakligen vad som sades. Så kan ju känna mig lite duktig på den delen i alla fall ;)
Som ni kanske förstår är engelska inte riktigt min starka grej och jag tror verkligen inte heller att jag är bra på det, så det har blivit en block i huvudet på mig som säger att jag inte kan eneglska fast jag försöker verkligen jobba bort den. ;)

Någon mer som haft Np idag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0