galet, lite i alla fall

Okej, liet galet är det att jag sitter och ändrar i gamla texter jag har skrivit. Jag hatar egentligen att göra det. Men jag kan inte stå ut med den dåliga svenskan som är rakt igenom den texten. Det är helt sjukt vad dålig svenska det var. Dock slog det mig, antagligen så anser bara jag det, alltså inte för att på något sätt säga att jag är lite bättre(vilket jag är xD) så en texten egentligen inte dålig. Jag är bra på att skriva, men även jag kan utvecklas, vilket känns skönt ska alla veta! god natt alla, kanske någon gång lägger jag upp den uppdaterade versionen av Peter Pan. För språket suger i den gammla och det är fullt ab helt skumt uppbyggda meningar haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0