Maybe it’s not enough

Glittret i lampan simmar runt som miljontals spermier, eller varför inte om nu hjänsceller simmar. Glittrer simmar runt i blå vätska och gör att min vägg ser ut som ett hav när man kollar under vattnet när solen lyser. Det är vackert, fridfullt. Om man tittar när på bara en glitterbit så ser man en röd luddig kant runt den silvriga glitterbiten. Gör ett försök i att rensa mina tankar, genom att titta på lampan.

Ur högtalarna strömmar Road salt med Pain of Salvation, den är bra. Låter är vacker och sorgsen på samma gång, den får mig att bli lugn, slappna av. Vet inte vad det är men har ingen lust med något, ligga i sängen och stirra upp i taket kan ju möjligen vara ett alternativ. Det är inte så att jag är halvt deprimerad eller så, jag har bara ingen lust.

Kommentarer
Postat av: A

? <3<3

2010-05-25 @ 20:05:14
URL: http://notpajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0