inte där jag vill vara

Jag är inte där jag vill vara, jag trodde att jag hade hittat mig själv iaf lite, men nu känns allt bara förvirrat och helt skumt. Jag hade så himla bra och kände mig så himla lycklig igår hemma hos dig, att bara sitta där i soffan och chilla. Det var härligt, så hur kan något som är fel kännas så rätt? Hur hamnade jag i den här situationen igen?

Sitter nu och lyssnar på Owl City, ritkigt bra faktiskt, pepp och depp på samma gång, det beror på humöret. Mysfaktor måste jag säga. Sitter här och myser och tänker på igår, tänker på attt jag inte ska skicka ett sms till dig, Jag ska låta bli. För jag vill inte ha det som förut, jag vill träffa dig som nu. Eller det vill jag inte men hellre det än ingenting alls. Hur hamnade jag här, när gick det fel?

Kommentarer
Postat av: MrOskar

Svar: nej, ett år minst ;)

2010-05-22 @ 11:04:14
URL: http://mroskarofsweden.blogg.se/
Postat av: Ange

???? <3<3

2010-05-23 @ 14:55:19
URL: http://notpajen.blogg.se/
Postat av: Denise, ÅKER TILL USA OM 19 DAGAR OCH KOMMER BLOGGA DÄRIFRÅN!

Sv: Tack så mycket för din röst på min blogg! Snart kommer länkarna från tävlingen upp! Kanske var det tack vare dig jag vann! Följ gärna min blogg via bloglovin, om 19 dagar åker jag till Florida en månad och kommer då blogga därifrån med bilder, videoklipp och en hel del annat! Tack!

Ha en bra dag

/Denise

2010-05-23 @ 17:47:26
URL: http://photobydenise.se
Postat av: b.hla

Heej jag gillar din blogg den e jätte bra och vad gick fel??<3<3

2010-06-06 @ 19:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0