jobbigt

Okej idag gick jag och lade mig nästan direkt efter att jag hade kommit hem. Sov fram till halv sex och nu är jag fortfarande jättetrött. Detta kan bero på en hel massa saker, dels att jag glömde stoppa i mig mit piller imorse så finns en ganska stor risk för allergi, dels att jag tog mammas allergimedicin igår och är trött idag och sedan dels att jag var uppe lite för länge igår. Många orsaker, vilken ska jag välja, eller ska jag välja alla? ;)

Alla tror att de vet allt om mig, men det finns mycket saker som faktiskt bara ganska få vet om. Jag säger saker så att det verkar som att jag berättar allt om mig själv, men egentligen säger jag inte så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0