<3

Det kändes riktigt bra att träffa dig och prata med dig.
Så länge sedan nu, och vi pratade om allt.
Hur vi har kunnat ha så lika liv men ändå så olika.
Jag kände hur jag verkligen gillade det,
att jag verkligen fick prata och du lyssnade,
och du fick prata och jag lyssnade,
bra balans.
Det kändes så skönt.
Samtidigt var situationen egentligen helt sjuk.
Vi står mitt i allt och bara pratar, om saker man ska vara tyst om.
Men vafan, inte vårt fel att det finns tabubelagda saker hemma.
Har saknat dig gumman<3
Kändes som vi verligen nådde fram till varandra på riktigt.


Allt som kom fram. Allt jag aldrig har vetat.
Det gör så ont i mig när jag tänker på det.
Ingen ska behöva ha det så.
Speciellt ingen annan än jag,
visst har vi inte upplevt exakt samma.
Men jag tror ändå att du förstår.
Jag blir ledsen,
jag som trodde du hade det så bra,
jag som ville ha det som du.
Sen visade det sig att jag visst hade det,
fast det var inte så jag ville ha det.
Trodde du var lycklig, trodde du njöt av livet hela tiden.
Så lika.

Det är hemskt att tänka på allt vi har stått ut med,
alla lögner vi fått höra.
Det borde inte vara så, man ska inte ha det så.
Speciellt inte du!

Jag har inga höga tankar om mig själv,
men ingen annan ska få ha det så.
Du ska inte få ha det så.
Jag finns alltid här.
Så lika.

Kommentarer
Postat av: Nikki..

Fin blogg :)

2010-01-28 @ 18:45:12
URL: http://trasigadojjor.devote.se
Postat av: linneaa

åh! finafina du, jag blir helt rörd av din text. Det kändes så fint att vi kunde prata om det även om tillfället och omgivningen kändes en aning absurd. Men ingen förtjänar att ha det så, inte du, inte jag. Jag är glad att se hur stark du har blivit, och jag är så fruktansvärt stolt över dig. tack för en fin dag, <3

2010-01-28 @ 20:19:06
URL: http://finastisverige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0