1:a Januari 2010

Idag är det 1:a januari 2010 och jag har varit mkt seriös idag! Jag har gått på en långpromenad med hundarna, jag har sökt 2 sommararjobb och jag har pluggat lite "vägmärken ochvägmarkeringar" Jag har fixat iordning alla pantfalskor, jag har duschat, kollat på film med mamma och sen ska jag leka med annika! Fett bra dag helt enkelt! =D Jag har kommit på att jag måste börja stretcha för tro det eller ej (de som känner mig) Jag har blivit stel. Det känns när jag stretchar och jag är inte alls lika smidig längre. Det ska vi ändra på xD

Jag hade tänkt så här första dagen på den nya året att skriva ett seriöst inlägg, men om vad?
Nyårslöften tror jag.Jag har inga nyårslöften, jag håller dom ändå inte. Däremot har jag lovat mig själv(inte som löfte för bara iår) att:
  • Jag ska ta hand om mig sjävl bättre, äta bätte och röra på mig mer, för jag behöver faktiskt det.
  • Inget mer bitande på naglarna, för jag vill ha långa naturliga naglar
  • Försöka tänka mer positvit och vara mer positvit över lag
  • Ta saker lite mer som dom kommer, sluta vara så himla kontroll freak helt enkelt.
Det var de saker jag ska hålla, fast de två sista ska jag bara försöka, för det är fett svårt, eller tänka positvit är väl inte så svårt men ja.

Jag tycker nämligen att nyårslöften bara är dumt, varför lix? Hur måga håller sina nyårslöften?
Det är bättre att bara bestämma sig för att så ska jag göra, eller så ska jag försöka göra.
Fast jag vet att det går allt hålla nyårslöften, min mammas nyårslöfte de år hon skulle fylla 40 var att sluta röka, sen på sin 40 års dag slutade hon röka. Bra gjort mamma! =D då va jag 12^^

Så nu har jag varit lite seriös tycker jag, så nu ska jag plugga lite mer xD Sen blir det dags för mat ^^


Vill ha onsdag nu! HAHA :P

Kommentarer
Postat av: ange

det där låter ju toppen!!

men du vi måste ses snart det var skit länge sen vi sågs utanför simningen!! <3

2010-01-01 @ 18:59:23
URL: http://notpajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0