Varför? typ,

känner mig ganska värdelös o dålig just nu.
Förstår inte meningen med mig,
ja sånna dagar har jag ibland.
just nu förstår jag inte, vad spelar det för roll?

Känner mig värdelös och dålig,
vill träffa dig, men vill inte.
Va fan, vad är felet,
jo jag är för feg.
Men jag vet vad det kan ställa till
om jag fakiskt säger det.
Om jag verkligen berättar.
Så jag tänker låta bli, för jag vill
inte att det ska bli fel.
Vill ha det som det är nu.
Eller egenligen inte men jag är nöjd med det
som är nu.




Jag tvivlar på allt, tvivlar på om jag verkligen är den jag trott.
Tvivlar på om jag kan hjälpa någon, om jag kan hjälpa någon att faktiskt må bra.
Är jag inte bara jobbig och irriterande, elak och sur?
Jag hoppas inte, men just nu vet jag inte om det kna vara sant.
Jag vill inte, vill inte veta. Men jag ställer mig alltid frågan.
Varför? Det är bara sjuk.
Det är bara fel,
Jag är fel!



Kommentarer
Postat av: linneaa

du är inte fel, du är så rätt så rätt! sånna här dagar är verkligen hemska, men jag hoppas att det blir bra snart! Se på allt bra du har, så mår du förhoppningsvis lite bättre sen <3

2010-02-27 @ 17:27:09
URL: http://finastisverige.blogg.se/
Postat av: M

<3

2010-02-27 @ 18:52:21
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0