Musik

Jag har kommit på att jag inte borde lyssna på viss musik för då blir jag nere.
Det är verkligen så, nu sitter jag och tänker på vad jag egentligen ska göra med mitt liv,
alltså inte någon flum tanke, utan det jag skulle vilja leva nu, och det jag skulle vilja leva sen.
Hur kommer det sig att jag kan vilja något som jag samtidigt är rädd för.

Hur kan man känna så? hur kan personer man inte vill ska göra det,
fylla ditt huvud? Jag förstår inte hur jag tänker.
Varför ger jag inte bara upp. Fast det går inte,
jag måste ha ett svar. jag kan inte bara ge upp.
Det måste finnas någon mening med det,
annars går det inte, annars skulle det vara totalt
värdelöst och bortkastad tid. Hm, vafan.


Kommentarer
Postat av: M

JAG GARVADEE IHJÄL MIG

2010-02-03 @ 21:45:06
URL: http://conler.blogg.se.
Postat av: linneaa

hej fina du, självklart ska vi ses när du blir frisk haha för speciellt långt är det ju inte mellan oss direkt ;)=hoppas du mår bättre snart, åh vad jag hatar halsfluss! lider med dig, haha

2010-02-04 @ 16:12:36
URL: http://finastisverige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0