.

trött, ont i halsen och ska ut o skotta. INte så toppen, men det är ett måste om jag över huvud taget ska kunna ta mig till vårdcentralen idag. Jag är trött på min hals nu, det har gått 6 veckor med min hals nu. Det är fan inte okej.

Innan jag skottar ska jag börja skriva min labb på datorn, så att jag har gjort den, sen när jag kommer hem igen så ska jag börja på min vård och omsorgsuppgift, för jag måste göra den haha annars blir det ig. xD


Jag vill inte att du ska stanna för min skull, vill bara att du ska ha det bra,

det är ju faktiskt så att man kan hälsa på varandra. Åk för att du vill det,
och stanna för att du vill det. Gör inget för någon annans skull, tänk på dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0