- To make up for the royalty he lacked

Jag är trött på dig, jag orkar inte med dig. Du tror mig aldrig och du trot alltid det värsta. Du kan aldrig inse att du har en del i allt, det finns inget som kan få dig att inse det heller bara du. Jag är trött på att alltid behöva vara den som alltid ska vara "elak" men jag är inte elak, om du slutar förvänta dig det så lovar jag att du kommer att se att så inte är fallet. Jag är inte elak. Du säger att jag aldrig öppnar mig, aldrig pratar med dig. Saken är den att det är det jag gör, men du lägger inte märke till det. Jag är trött på dig, trött på att det alltid ska vara så synd om dig, trött på att alltid vara den det är minst synd om. Alla tror att jag har det så bra, att jag får allt, men det får jag inte, därför att jag är aldrig den du verkligen bryr dig om, det kommer alltid att finnas 3 andra du bryr dig mer om. Och två som inte betyder lika mycket. Så är det. Men jag är trött på det nu, jag vill inte, jag är inte elak, men hur ska jag få dig att inse när du inte vill det? Går det? Jag vet inte, men jag vet att jag är trött på dig.

Jag är inte den du tror att jag är.



Kommentarer
Postat av: Angelica

usch vad tråkigt det där låter...! :(

du vet att jag alltid finns här för dig! <3

2010-02-16 @ 18:54:03
URL: http://notpajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0