svar

Nu ska jag ge svar till en anonym kommentar som jag fick i inlägget "brev till dig" tänker dock inte kopiera in kommentaren utan ni får läsa den själva om ni vill för den var ganska lång.

Svar: Måset börja med att säga tack och att säga att jag absolut inte blev upprörd. Kanske skulle jag kunna få din mail(om du har någon) Saken är den att jag vet det där, brev till dig skrev jag bara precis vad jag kände då! Jag vet att det är bra att han säger till och så. Och ja jag hade behållit barnet oavsett vad helt ärligt, jag kan inte döda mitt barn. Det han gjorde som jag inte kan förlåta är att han praktiskt taget försökte tvinga mig till en abort. Det är fel, visst han kan säga sin åsikt men inte försöka tvinga mig. Och en sak ska jag säga oxå vi var aldrig tillsammans, vi bara hade sex. Men jag har alltid varit så att det är upp till honom vill han börja finnas där när barnet är 12 så får han det(jag vill gärna vet om det med lite förvarning;) Men jag tänker absolut inte hindra honom.) Men jag kommer nog alltid att se barnet som mitt barn, kanske lite egoistiskt men så är det. Jag tänker hela tiden på det som mitt barn. Om du vill kommentera igen så gör det, jag kan gärna förklara mer. Men det jag måste vara tydlig med är faktiskt att jag fattar att han fick panik och klart det är bra att han säger till, men det jag inte gillar va att han försökte tvinga mig och att han sa att jag kommer bli en bra mamma.

Hoppas jag har förtydligat mig lite nu :)

Glöm inte att ställa en fråga till mig :)

Kommentarer
Postat av: gnestabo

Vill bara säga att du är så otroligt stark.

Alla vet att i Gnesta går det en massa rykten,

och jag har hört flera undra "vem är pappan",

och du har antagligen fått höra den frågan ännu mer.

Jag vill bara att du ska veta att du kommer klara dig hur bra som helst, med eller utan pappans stöd.

Du verkar vara en toppentjej med fötterna på jorden, och jag tror inte ungen kan få en bättre familj än att få dig som mamma!



Kämpa på, för vi hejar på dig!

2010-12-25 @ 00:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0