sista dagen på året

SHIT! inatt är det 2011 :O I sommar kommer jag ha ett barn, tiden går snabbt! Den går jättesnabbt! Året 2010 har gått grymt fort helt ärligt! Jag menar okej just under perioden jag gick i skolan i våras kröp tiden fram, men sen var det sommar lov och det gick fort, sen var det en ny termin, ett nytt skolår och höstterminen har gått riktigt fort helt enklet. Vart tog all tid vägen? redan när jag började i höstas så gick det fort. Hur går det till? Dagarna bara springer iväg och jag har inten kontroll på något känns det som :S ska året jag är hemma med mitt barn gå lika fort eller vad då? Det känns nästan så men det vill jag inte, jag vill att tiden fram till mitt barn kommer ska gå fort och sedan ska tiden under det första året gå långsamt! Det kan gå väldigt långsamt, jag vill ha tid att njuta av mitt barn och inte undra efteråt vart all tid tog vägen. Men det kommer förmodligen att ske i alla fall för det säger man varje år "Vad fort det här året gick" Visst det går fort, men om alla år går fort, blir det verkligen fort då? Är det inte bara normalfart på det året då? som med alla år? Ja vad vet jag, inte mycket men gott nytt år alla!

Jag ska fira nyår med min familj och kommer inte uppdatera mer här idag faktiskt, och eftersom att det är nyår så lär det inte vara så många som ägnar sin dag åt att läsa bloggar vad jag skulle tro ;)
HA DET BÄST! <3

Kommentarer
Postat av: Betty

Du kommer bli en bra mamma Ronja, det är jag säker på:)

Gott nytt år!

Kram <3

2011-01-01 @ 13:04:00
URL: http://tandpetarakademin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0