Plugg

En massa plugg idag... Suck. Men vadå efter gårdagen klarar jag vad som helst måste jag helt ärligt säga!
När jag kom hem var jag så psykiskt utmattad att jag gick o la mig kl 8.

Första lektionen hade jag redovisning på teckenspråk och saken är den att när jag ställer mig framför en klass och ska redovisa är min första instingt att springa ut genom dörren eller kanske lägga mig ner och dö. Så mycket tycker jag om det! Men jag gjorde min redovisning och min lärare sa att jag slarvade lite men jag bryr mig helt ärligt inte för jag ställde mig där och tecknade! Woho jag är bäst ibland ;P

Sen hade vi matte, den värsta mattelektionen jag någonsin haft. Jag och min lärare skrek åt varnadra och jag som brukar vara en snäll flicka. Nej men alltså han var stressad och arg ungefär hela lektionen. Och sedan skulle jag säga något och då avbröt han mig för sjuttioelfte gången och då fortsatte jag att prata och då skrek han åt mig och då skrek jag tillbaka. Även om han är på väg att springa in i väggen så ska man inte få psykbryt på en elev. Så efter den lektionen gick vi och pratade med rektorn.

Sen på social omsorg så kollade vå på filmen "I am Sam" och den var jättebra och jag satt och grät till den. Så jag har haft ungefär alla känslor man kan ha på en och samma dag, inget jag brukar ha. Så vad tusan den dagen överlevde jag då kan jag överleva en hel dag med massa plugg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0