perfekt?

Varför är alltid du den perfekta människan som aldrig gör fel? Varför ska allt alltid vara alla andras fel? Varför är du än jävla tjurig fitta som förstör mitt lov hela tiden? DU ÄR INTE PERFEKT! Och jag är inte din marionettdocka som du kan göra vad fan du vill med! Jag behandlar dig inte som skit! Du behandlar alla andra som skit din egotrippade jävel! Det är inte mig det är fel på, det är dig! Om fågeln hade bitit mig då vad hade du sagt då? "ojdå det var inte meningen" Jag börjar blir väldigt trött på dig nu faktiskt! Väldigt jävla trött på dig, varför ska du alltid vara den perfekta och få alla andra att känna sig värdelösa? Jag pallar inte! Du är helt dum ibland, helt jävla dum! Allt är inte någon annans fel! Och bara för att du är less på folk som är hemma behöver hon inte ta ut det på mig! Jävla fan! Nu sitter jag här och gråter och känner mig liten och värdelös samtidig som jag är arg för att du får mig att känna mig så liten utan att det är rätt..... SKIT OXÅ!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vem? <3<3<3

2010-12-30 @ 13:56:05
Postat av: Malin

Vad har hänt? <3

2010-12-30 @ 16:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0