Lussebullar

Nu har jag och mamma bakat lussebullar :D De blev supergoda och min mamma har fått konkurens(?) Mina lussebullar blev jätte fluffiga och saftiga! ;) Sen när pappa kommer hem från affären så ska vi baka vanliga bullar och då blir det varm choklad och vispgrädde till ;) Smarrigt värre.
Den som i alla fall blir lite avundsjuk kan ju säga till haha ;)

Och sen vill jag säga till alla intresserade att i mitt fett så gömmer det sig en liten bebis, min mage är hård, ja i alla fall där bebis ligger (fast eversta lagret är fett så helt hård är den inte)(ingen får klappa min mage än :P);) Så nu är jag glad :D Ha en bra dag, kanske bloggar mer sedan haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0