gårdagen

Orkar inte skriva allt om gårdagen men lite ialla fall ;)

Det var himla trevligt att gå på ikea faktiskt, tills jag körde på en person med vagnen xD Fast saken är den att det är inte mitt fel faktiskt, det var personen som stannade mitt i gången och personen stannade jättetvärt. Och sedan tyckte hon att jag skulle ta det lugnt så ska det nog gå bättre.... Kärring xD

Harry Potter var bra, men jag tror att nästa del kommer att vara så mycket bättre, för det hände inte så mycket i denna del faktisk. Men det som vad bra var att den kändes inte som om den var 2 och en halv timme lång faktiskt, jag trodde det var mer kvar när den var slut ;)

Så nu orkar jag inte sammanfatta mer ;)

Kommentarer
Postat av: Linn♥

Grattis till graviditeten :D

lycka till!

2010-12-13 @ 17:28:59
Postat av: Anna

tja!

ja va inne på din kompis Madickens blogg (http://conler.se/) där hon skrev att du skulle bli mamma! Stort grattis och ja önskar dig ALL lycka i framtiden! KRAM! Anna!

2010-12-13 @ 18:13:57
URL: http://forestman.blogg.se/
Postat av: amanda :P

haha, du får passa dig sen när du har en baby i vagnen! ;)

2010-12-14 @ 12:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0