Ska försöka

Jag hade tänkt att försöka skriva ett lite vettigare inlägg än vad jag brukar.

Jag undrar egentligen hur det är att vara mamma, jag menar om man föreställer sig dig tänker man ju alltid en lycklig mamma med sitt spädbarn och allt är bara så bra. Men är det så? Blir det verkligen konstant lycka bara för att man har fått barn? Okej, så är det ju inte, men man kan ju tro det. Jag tror att jag skulle bli lycklig, men tänkt om jag hamnar i en förlossningsdepresion och knappt klarar av att titta på mitt barn? Sådant tänker man nog inte så ofta på tror jag förrän man är gravid och faktiskt ska ha barn. Så jag kanske ska vänta med de tankarna tills jag är gravid så slipper jag oro mig i onödan ;)

Kommentarer
Postat av: lucke

Nu kan du anmäla dig till dagens blogg om du känner för det :)

2010-08-03 @ 10:16:19
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: MrOskar

Good thinking, ta det som det kommer :)

2010-08-03 @ 11:10:16
URL: http://mroskarofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0