dagens låt

"100 år från nu(Blundar)"

Jag är vaken men blundar ändå
Är under ytan tills kroppen blir blå
Dina lögner håller sanningen varm i hjärtat som brann

Hur kan nåt så stort förvandlas
Hur kan man tappa orken att andas
Att andas

Jag blundar
Och håller andan lite till
Hjärtat stannar
Fan va ska jag ta mig till
För jag vet att 100 år från nu
Så kommer det alltid vara du
När jag blundar

Vi skulle resa, jag boka biljett
Till alla ställen som man borde ha sett
Jag köpte drömmen om ett vackrare liv
När du låg bredvid

Hur kan nåt så stort förvandlas
Hur kan man tappa orken att andas
Att andas

Jag blundar
Och håller andan lite till
Hjärtat stannar
Fan va ska jag ta mig till
För jag vet att 100 år från nu
Så kommer det alltid vara du
När jag blundar

Hur kan nåt så stort förvandlas
Hur kan man tappa orken att andas

Jag blundar
Och håller andan lite till
Hjärtat stannar
Nästan alltid där jag vill
Jag blundar
Och håller andan lite till
Tiden stannar
Nästan alltid där jag vill
Och jag vet att 100 år från nu
Så kommer det alltid vara du
När jag blundar
Jag blundar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0