Blandat

Okej nu har jag beställt min tele, inte den jag först tänkt mig men nice blire (: Sen kollade jag just mitt schema, såg väl ganska bra ut tror jag ;) Så jag gillar det, tror jag... haha xD Försökte klura ut vilka lärarna var men inte gick det haha xD

Jokkmokk var riktigt nice, dock var jag verkligen trött konstant, kunde sova hela tiden. Att träffa släkten igen var riktigt kul och det kändes verkligen bra att träffa farfar, han fyller 85 snart och är ganska så risig. egentligen känner jag inte för att skriva om jokkmokk så mycket, för på ett sätt känns det som om vi inte var där. Kanska skriver mer när det har smält lite ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

det där med lärarna försökte jag också klura ut men det gick inte helle någe vidare XD tyckte att det var massor som jag inte kände igen XD

2010-08-17 @ 18:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0