upprörd

Okej, jag kollad in på Madickens blogg nu på morgonen och blev riktigt upprörd.
Följde länkarna på hennes blogg och kollade på Fattybom's videoblogg.
Alltså vafan är det folk håller på med egentligen?

Jag vet inte rikigt vad jag ska skriva, men vadå, smärta och sorg är eget, det kan man fan inte mäta. Jag kanske mår jättedåligt och vill skära mig för att jag fick "bara" G på ett prov och någon annan mår skit och vill skära sig för att den har blivit misshandlad, då kan fan ingen komma och säga att den som blev misshandlad har mycket större anledning att skära än jag som "bara" fick G på et prov därför att man är olika.
Och sen när "Vuxna" människor ger kommentarer om att Madicken inte upplevt tillräckligt mycket för att kunna ge tips, vad är då fel i huvudet?

Vadå ska jag som oxå har skurit mig komma och säga till Madicken "Du har fler ärr än jag men jag har mått sämre" Hur skulle det bli? Va fan, ångest går fan inte att mäta! Man kan inte säga," du får så mycket ångest av att gå över en gata, och då måste du skära dig så mycket" "sen får du så mycket ångets av att äta en kanelbulle och då måste du skära dig så mycket"

Var fan är den här världen påväg? Och klart att madickens tips inte funkar på alla, därför att alla är olika, men vafan, hon hjälper ju massor med tanke på alla hennes kommentarer hon får om hur bra hon är! Och då de som tycker att det inte funkar behöver ju inte försöka trycka ner henne i skiten, utan kanske försöka skaffa hjälp någon annan stans.

Gud så arg jag blir, Madicken är 16 år och är modig och mogen som vågar och vill gå ut och skriva tips på sin blogg. Så alla idioter som skriver kommentarer om att madickens tips är så dåliga får nu ett tips av mig:
"Starta en egen blogg och lägg ut era tips så får vi se hur lätt ni tycker att det är att få hatkommentarer av folk"


Kommentarer
Postat av: ewe ♥

Håller med dig...

Söt blogg!

Saknas det någonting i min blogg? Tyck till nu!:)

2010-04-11 @ 11:38:18
URL: http://lifebyewe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack gumman <3<3<3

2010-04-11 @ 12:01:34
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Josefine Andersson

så bra då :) yep det har jag, sovit gott själv :)?

2010-04-11 @ 12:38:31
URL: http://typjosefiine.blogg.se/
Postat av: Susanna :)

Ronja jag håller med dig. Jag skulle aldrig kunna skriva bra tips på min blogg. jag skulle vara rädd att någon skriver hatkomentarer. jag vet abslolut inte hur det känns att få såna komentarer. jag vågar inte testa. men jag skulle aldrig någonsin skriva hatkomentarer till den bästa bloggen(www.conler.blogg.se). ALDRIIG ! inte ens till någon annan. åå nu börjar jag bli arg på alla som gör så. försesten ronja. jätte bra blogg ska jag säga. nu ska jag fortsätta med att städa men tog uppeghåll och ville skriva en liten komentar så du vet att jag håller med.

kram:)

2010-04-11 @ 17:13:46
URL: http://tthaakiingg.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej!



Jag undrar lite snabbt bara;

Vilken typ av blogg intresserar dig?



Mode, skvaller, komedi (vilken typ?) etc.

Är det någon slags blogg som fattas i bloggvärlden enligt dig?



Mvh Frida.

2010-04-11 @ 17:17:14
URL: http://parentaladvisory.blogg.se/
Postat av: hanna

så jävla bra skrivet! (:

och jag håller helt klart med dig!

2010-04-11 @ 20:14:36
URL: http://hannaaceciliaa.blogg.se/
Postat av: hanna

svar: ja verkligen! jag får värsta fnatt av sånt! det är ju inte heller precis något att skämta om, utan det är ju väldigt allvarligt! och ändå håller folk på sådär!

2010-04-11 @ 20:26:55
URL: http://hannaaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0