Tävlingen avslutad

Här med avslutar jag tävlingen.
Jag kommer under morgondagen höra av mig till vinnaren och lägga upp en länk på min blogg (:

Jag sitter just nu och jobbar på en ny designe ;)
Känner mig lite stolt över min header, den är dock inte klar ännu, men vafan (:
Nöjd är jag iaf ;)
Haha, har inte blivit något pluggande idag heller. Suck, imorgon får jag fan inte starta datorn förrän jag har pluggat. Jag har så dålig diciplin på mig själv, inte bra.

Så nu tänker jag lägga upp ett pluggtips som funkar för mig(när jag orkar göra det)
Se till att inte sitta vid datorn, sätt dig med din mp3/ipod/mobil etc. i din säng och plugga.
Gör det lite mysigt runt om kring dig, kanske dricka en kopp té samtdigt. Det funkar för mig (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh ny header på g? ;)

2010-04-11 @ 20:37:57
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Josefine Andersson

bra då :D

haha håller med dig, jag gör likadant när jag ska försöka plugga!

2010-04-11 @ 22:14:52
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0