ONT!

(tävling)
Oj, jag har just varit medom den värsta smärtan i mitt liv tror jag.
Det gjorde så JÄVLA ONT! Jag kommer nu att beskriva smärtan, men mest för att jag ska komma ihåg den, så att jag vet någon annan gång i fall det händer.

Jag stod i duschen, mkt skönt, sen började det kännas lite kallt och lite tryckande i ungefär hela magen.
Sen så gör det ondare och ondare, till råga på den tryckande och kyliga smärtan börjar det dunka i magen, typ på ett områder i magen som om någon hade spelat handboll i min mage och kastat bollarna rätt ut i magen fast ändå var smärtan lite difus, smällarna mot magen kändes som den kalla och tryckande smärtan fast mer samlad. Det gjorde jätteont, det blev inte bättre om jag satt låg eller gick, smärtan fanns där hela tiden. Fy fan säger jag bara, jag ringde till mamma och grät för att det gjorde så ont. Och samtidigt som jag pratade med henne försökte jag få i mig något att äta för jag tänkte att det kanske var för att jag inte ätit frukost, men jag har hoppat frukosten förut o inte fått så jävla ont.

Så nu blev helgens planer inställda, för att vi ska observera om det händer något mer.
Snyft :( Fast det kanske är lika bra i fall vi måste åka till sjukan.

Men nu ska jag iaf fixa mina naglar lite, hela dagens planer ska ju inte förstöras ;)

Kommentarer
Postat av: julia

okej :) händer i dag?

2010-04-10 @ 11:43:17
URL: http://iamjustjulijah.blogg.se/
Postat av: julia

okej :) jag är med en kompis :)

2010-04-10 @ 12:30:46
URL: http://iamjustjulijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0