hemsk!

Jag kollade just på Lilja 4-ever, jag har faktsikt aldrig sett den förut, men den var riktigt hemsk. Mår lite halvkonstigt nu efter att ha sett den. Jag vet heller inte riktigt vad jag ska skriva om den faktiskt. Jag blev, usch, tänk om det hände mig lix? O tänk att det faktiskt är andra som har det så, alltså fy fan! Det är vidrigt! Riktigt jävla vidrigt...
Jag satt när jag kollade på filmen och pratade med, och sa "nej" "men låt bli" o såna saker när jag tittade på den, visst att jag brukar prata när jag ser filmer med andra, men inte när jag tittar själv. Jag blev verkligen berörd. Fy fan så Hemskt!

(TÄVLING)

Kommentarer
Postat av: Nadja

fin blogg ! :)

2010-04-11 @ 18:58:42
URL: http://nadjajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0