Segelflygning = Bra grupptryck!

Haha för en gångs skull ska jag inte vara helt nere när jag skriver i min lilla blogg^^
Idag är jag på bra humör faktsikt^^ För vet ni vad som hände mig igår?

"tre små loppor dansa disko i mitt hår. Den ena satt på munnen och den andra var för svunnen och den tredje satt på näsan o sa: kom o ta mig, ta mig om du kan. kom o ta mig, ta mig om du kan..."  Nja ne nu vare ju inte så kul kanske men iaf, lite roligare kankse^^

Jag flög segelflygplan! De va massa kul, eller alltså jag flög ju inte planet men jag satt i planet!^^ Det var mega skoj. Fast innan vi startade trodde jag att jag skulle dö! men så blev inte fallet. Allt gick fin fint^^ Det var riktigt coolt däruppe faktiskt. Vi var uppe på 600 meters höjd! de va coolt, men visst jag såg o kände att jag var högt upp, men ändå på något sätt så vare inte så att jag blev rädd för att det var högt upp! Inte som att sitta högst uppe i frittfall o kolla på utsikten, det är riktigt läskigt! Nej det var bara härligt att sitta i det lilla segelflygplanet o se hur området där jag bor ser ut ovanifrån^^ Annika fick bekräftat att nyckelsjön ser ut som en nyckel! (det kunde man ju inte ha räknat ut xD) O när man satt där uppe så hade man värsta sköna känslan i magen! riktigt glad att alla tvingade upp mig! För vet ni, jag tänkte inte göra det först! Men det är bevisat att det är bra med grupptryck ibland ;)

Titta så bra det blev! inte klagade jag eller något en enda gång^^ jag är imponerad! :P
Tjohej o hare bra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0