helvete!

Jag pallar inte... trodde det kanske var bra, att jag skulle vara ner i en dag eller så.... Men fan heller... allt känns helt värdelöst och det känns som om jag bara sjunker längre och längre ner!

Det finns några få som får mig en bit upp igen, två av dem träffar jag typ aldrig, verkligen väldigt sällen... vilket är synd.! två till träffar jag inte heller så ofta, men mer ofta, en träffade jag nu på kvällen! vilket var riktigt skönt! att bara kunna skratta att bara kunna vara glad, att inte behöva tänka, att bara tränga undan tankarna... tyvärr tog kvällen slut för fort! o vem vet när jag träffar personen igen.... Det känns så meningslöst alltihopa!

Jag vill inte vara här, här nere i denna skiten igen... Jag pallar inte det, det gör jag verkligen inte... Jag trodde den skiten var över.... hatar det!!!
"emobloggen"(som jocke kallar den) är tillbaka!..... fan då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0