Giftigt

Vad är det egentligen som händer?
Jag kan bara säga "giftigt! Infektion!"

Allt känns förjävligt samtidigt som det känns så himla bra! Hur kan det komma sig?
Det som hände i helgen känns fortfarande overkligt! Det har inte hänt, jag har bara drömt alltihop. Ändå så finns det där mitt framför ögonen på mig! Jag vill prata om det, fråga saker, men det är mig vi pratar om och jag frågar inte. Jag är tyst, undrar saker och gräver ner mig själv i tankar! Du beter dig nästan som vanligt, bara ovanligt uppåt! men jag vet inte hur jag ska tolka det, jag vet inte hur jag ska tolka någonting! Jag vill inte behöva tolka, jag vill ha det förklarat för mig. Då slipper jag grubbla över det, slipper ligga vaken på kvällarna och fundera över om jag kan göra något för att förhindra att det händer igen.

På tal om ingenting bara... Jag orkar inte gå och vara helt nere hela tiden, jag försöker vara glad! försöker verkligen klättra upp igen! men det känns som att ju högre upp jag kommer desto längre upp är toppen! Så vill jag faktiskt inte ha det, jag vill inte halka längre ner när jag försöker klättra högre upp!

Prov på cellen imorgon och jag kan ingenting, men jag har bara mig själv att skylla! Så jag får stå mitt kast, men ska försöka samla mig lite nu och sätta mig ner och läsa! känns som att jag kan lite kanske, men långt ifrån allt det vi ska kunna! Det värsta är att provet är ett G prov, det betyder att allt hon sa att vi ska kunna ska vi kunna, och oj oj oj, vem kan inte det? JO jag!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0