Svar till Hmm

"Kan inget annat är gilla dig "Jag igen.." =D du tar orden från min mun och helt galet =)
Ja eller så är det så att han är 30 med ett psyke som en 18åring eller så tror han att han är 18.. hahaha eller tvärt om.
Väntar olidligt på svar :)"

jag tror att jag kan veta vem du är men jag tänker inte gissa eller hålla på, för om jag vet vem du är så tycker jag att du för att göra det hela lite med rättvist, ger mig din blogg, så jag kan läsa vad du skrivit. Men mer än så tänker jag inte säga. Och jag kan ju säga alla ser allt på olika sätt, o du måste ju ha haft en annan åsikt om honom när du dejtade honom, om det nu är dig jag tror. Så jag vet inte vad det är för svar du väntar på, men ja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vilket påhopp! Jag vet inte vem "peter pan" är, jag vet inte alls vem du är heller. Så jag tror inte du tog rätt person alls.

Jag kommenterade bara mot "Jag igen" skrev i förra kommentarerna, och vred och vände på det.

Tror du misstänker fel person där!

2009-10-18 @ 21:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0