Lite tankar!

Idag har varit en bra dag i skolan =D jag har vari glad mest hela tiden! =P och inte använt Oskar som min slagpåse xD

Men nu är det oxå så att jag gått vidare som finalist i veckans blogg på Madicken blogg, så rösta alla!

Sen när jag åkte bussen hem idag så va det en jättetrevlig tant som började prata med mig =D och jag kom på att varför gör man inte så? varför är svenskar så instängda i sig själva, eller alltså inte alla, hon var ju inte det. Men jag menar, jag är det, oftast, men ibland försöker jag att vara social, mot folk jag inte känner oxå, för man blir glad av det, man märkar att man faktsikt finns. Så jag ska försöka bli lite mer öppen mot folk! =D jag menar vad ska personen göra om jag säger hej, kan ju bara vara tyst om den vill, men ett leende och ett "hej" brukar oftast resultera i ett "hej" tillbaka =D så det tycker jag att alla borde börja med! Le och säga hej till folk! =)

O just det, jag höll på¨att bli överkörd idag oxå xD Det var en galning i gnesta som klart och tydligt såg att jag tänkte gå över vägen, men han gasa på, så då började jag gå, så då tänkte han byta fil men då tog jag några till steg så han inte kunde det, och när jag sedan gått över pekade faktiskt jag finger åt honom! den jävlen, man ska stanna vid övergånsställen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0