Hur?

Hur blev det egentligen så här?
Hur försvann du bara ur mitt liv sådär?
Det är väl klart att det delvis är mitt fel, men ändå, det kan väl inte bara vara mitt fel?
Jag saknar dig så oerhört mycket och saknar tiden tillsammans med dig!<3

"8:e april"
"jag med, fett coolt"
Jag kommer alltid att minnas det, kommer alltid att minnas första dagen i skolan.
Hur vi började prata direkt, vi liksom klickade. Vi började prata om djupa saker redan första dagen.
Eller djupa och djupa, men saker som var personliga och som man inte säger till vem som helst, sånt.
Jag saknar dig!<3
Jag vet att du inte vill ha kontakt med mig mer, men du kommer alltid att finnas i mitt hjärta!<3
Och jag hoppas att det inte är så att vi aldrig kommer att ha kontakt mer, jag hoppas att vi kommer att träffas igen!<3
Jag sknar dig så otroligt mkt!<3
Jag älskar dig Jocke!<3333
FAAAAAAAAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0