"Hm..." Här har du mitt svar!

Från "hm..."
"Ja du, om det fortfarande är "Peter pan" du menar så förstår jag att du funderar, han verkar inte vara någon att hänga i julgranen direkt, så lämna packet och lev dit eget lilla emo liv"

Vem är du att dömma honom? Om du inte känner honom kan du inte få rätt bild av hononm utifrån det som står i min blogg. För min blogg beskriver vad jag känner för honom, vad jag har för tankar etc. Men däremot så står det inte vem han är. Så om du inte känner honom utan skriver om honom på det sättet utifrån det du har läst så tycker jag du ska lära känna honom och sen komma tillbaka till mig o säga om du har samma åsikt då som nu.
Och jag vet inte jag skulle inte kalla mitt liv ett emo liv. För att för det första heter det emoliv särskrivningar är bara så ful! o för det andra så lever jag inget emoliv, ursäkta att jag skriver av mig om mina tankar i min blogg, men du behöver faktiskit inte läsa den. Jag gör sakern väldigt ofta som får mig att bli riktigt glad och jag går runt och faktiskt mår ganska bra. Jag har mått sämre. Men jag är lite nyfiken på vem du är faktiskt, skulle vilja säga det? ^^


Kommentarer
Postat av: Jag igen...

Det var inte jag som skrev...o du vet ju inte vem jag är heller så... men jag förstår dig samtidigt som jag inte gör det. En människa är väl egentligen en massa olika personer. En person för dig och en annan person för den som läser om honom när du beskriver honom?.... Så att säga att man inte vet vem han är såsom du vet stämmer ju..men det betyder ju inte att du har rätt?

Och för övrigt så känns det som att du ställde dig i en oerhörd försvarsställning..... vad är det du försvarar egentligen?!!!!! Tänk tänk tänk...antar att du redan tänker mkt men. Känns för övrigt som att erat förhållande eller vad det nu var känns som ett mera destruktivt förhållande än positivt utvecklande. Men det man inte kan få vill man ju ha...?Lr? Så vem är han i verkligheten då...för dig alltså och för oss att förstå????....

2009-10-09 @ 22:50:15
Postat av: Madicken

Fyfan för folk.

2009-10-10 @ 00:09:39
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Hmm

håller med "jag igen..

Varför detta försvar!?! Om en blogg är till för att skriva av sig om får man väl ta konsekvenserna att möta kommentarer, right!?!

Om vem är det då det handlar om då?! eftersom de senaste man kan läsa är ju om den där "peter pan" eller är det fel det med?!



2009-10-12 @ 20:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0