Hehe

Nu är det så att Madicken har en tävling om veckans blogg, och klart man vill va veckans blogg lix ;)

Så nu vet alla det, jag tänker vara med o tävla där :P
Det är andra tävlingen på kort tid xD

Idag hade jag utecklingssamtal i skolan, det gick bra =D Allt var bra utom att jag hade  ig varning i svenska och engelsa. Men det är bara för jag har varit sjuk mkt, och det suuger. Okej, kanske har jag undvikit att ha bokprat, men iaf, inte ig varing för det :P

Nu ska jag äta så hinner faktiskt inte skriva mer :(
Ha det bäst! =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kom med, men du får samma kommentar som alla andra xD



Nu har jag valt ut dem som kom vidare till final i min tävling veckans blogg! Gå in och kolla om just DU gick vidare! :D

Om du gick vidare, dax att börja ragga röster kanske? ;)

2009-10-21 @ 18:34:06
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0