Intressant

okej "hmm" du känner alltså Peter pan? eller vad är det vi har samma tankar om?
skulle vara lite roligre att faktiskt vet vem du är helt klart, eller roligare att veta vem "jag igen" är oxå! men lite kul att ni är anonyma oxå för då¨behöver nu inte stå för vad ni skrivit eller något, men ja ja. =D

Jag är avundsjuk på dig, du får ut någon ur ditt huvud hur lätt som helst, medan jag håller var personer i evigheter. Hur svårt kan det egentligen vara att bara släppa folk ur tankarna och vara glad över den spännande framtiden?
Jävligt svårt tydligen!

Jonathan du är helt underbar men du kan bli lite förmycket ibland, jag vill vara din vän, inte den som försöker få dig att vilja leva. Jag vill inte vara din psykolog! det betyder inte att jag inte vill prata med dig och lyssna på vad som är jobbigt och försöka komma med något överhuvudtaget vettigt svar, men jag vill göra det poå mina villkor. Jag vill inte alltid göra det för det skulle ingen människa orka med, för jag menar jag känner inte bara dig här i världen, jag har andra vänner jag oxå vill ta hand om, och då måste man faktsikt fördela graserna lite grann, annars kommer iaf inte jag orka! Jag älskar dig, glöm inte det!<3333

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Tack jag förstår <3

2009-10-19 @ 16:53:57
URL: http://letslive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0