Till Fortesa Hoti

Okej detta inlägget skriver jag till Fortesa Hoti och för alla som inte vet vem hon är så kolla in hennes blogg
http://fortesahoti.blogg.se
eller så kan ni ju kolla in andra avenyn! vilket alla borde göra även om de inte vill veta vem Fortesa är.

Alltså nu är då tanken att jag ska skriva något fint om henne för att vinna hennes tävling, men jag tänker börja med att inte vara som alla andra(tror jag) Alltså jag skulle faktsikt hellre vilja komma 2 i tävlingen, för tänk så sjukt coolt o ha en plansch men hennes autograf på! Misstolka mig inte nu, jag skulle helt klart vilja träffa henne! För skulle vara så sjukt coolt att få snacka med personen bakom Roxana. O om jag träffa henne skulle jag ju ta en massa kort med min kamera på henne och sen lägga in dem på datorn, och så typisk alla andra jag är så skulle jag inte göra något mer med dom än att ha kvar dom på datan. Om jag då tänker steget längre, vad hände om datorn går sönder och alla de där bilderna försvinner? Jag skulle bli gaaanska så ledsen då. Därför är det ju lungt mkt bättre att ha en plansch som man alltid kan ha kvar! =D

Nu ska jag då skriva något snällt om Fortesa ;)
Jag tycker att du är en grymt bra skådespelare och jag kommer helt klart se filmer i framtiden bara för att det är du som spelar en roll i den. Alltså kankse låter lite sjukt, men vad gör man inte när man är lite avundsjuk ;P
Sen inte för att glömma så är du ju faktsikt sjukt snygg, inte så att jag är någon läskig stolker som sitter o tittar på dig i AA och blir tänd xD Nej inte alls, utan bara som på ett helt vanligt sätt, tycker du är grymt snygg. Antagligen för din utstrålning. Jag menar kolla in alla bilder på dig när du inte är Roxy. Och antagligen för att du verkar gilla dig själv och trivas med vem du är, bra självförtorende gör nästa alla snygga ;)

Haha nej men allvarligt, du verkar helt klart grym! jag kan inte skriva att du är det, för det kan jag egentligen inte ha en aning om eftersom att jag inte känner dig, däremot om du bad mig skriva snälla saker om roxy så skulle jag kunna skriva "du är grym" Men man får inte glömma att du faktiskt inte är hon! Men Keep up the good work och fortsätt skådespela som du gör så är det ju helt klart hollywood nästa, om jag får säga vad jag tycker vill säg  a :P Fast att jag inte riktigt vet vem du är är kanske för att jag inte riktigt är ett så stort fan av att läsa bloggar överhuvud taget. Jag menar om jag skulle följa din blogg hela tiden skulle jag ju säkert veta mer om dig. Men jag kolla in då och då iaf :P Och som sagt, cool är du och du visar att du är du och att du inte är Roxana, du visar vad du tycker är rätt och fel här i livet! Så det jag har uppfattat om dig så gillar jag dig och känner som sagt att jag skulle vilja lära känna dig! you rock!

Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna skriva mer bra saker om just Fortesa, för jag vill inte skriva om henne som hon vore Roxana, för då känns det för mig som om Fortesa inte finns. Jag menar vad mn har läst från folk så skriver det som om hon vore Roxana, vilket jag inte har gjort hoppas jag, annars får jag skriva illa om mig själv lik väl som alla andra som gör så! FÖr jag menar, visst jag tycker hon gör en grymt bra skådespelarprestation när hon spelar Roxana, och Roxana är helt grym, men det är ju inte den Fortesa är! Men jag skulle ju helt klart vilja lära känna henne, för att få reda på hur man kan göra någon från ett papper så levande, det är inget jag har lyckats med iaf! Så nu tänker jag hoppas på att jag kommer 2:a i tävlingen, eller kommer 1:a och bara får en plansch även fast jag kom 1:a men det vore dumt att sumpa någon annans chans att få ha henne på sin skola och få hennes autograf! Så 2:a I hope!





Så tänker jag länka en gång till faktiskt^^
http://fortesahoti.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Madicken

Nej till imorgon var det ;D

2009-10-18 @ 18:19:04
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Madicken

Hon är skit grym :D

2009-10-24 @ 20:21:49
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: fortesa hoti

Hej fina du!

Vad duktig du är!! Jag vill börja med o säga grattis!! Du har vunnit andra pris på min tävling och det var du väl förtjänt!

Skulle du kunna skriva din adress till min mail på :

[email protected]

så skickar jag vinsten till dig =)



Kram

Fortesa Hoti

2009-11-19 @ 04:10:06
URL: http://fortesahoti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0