Helgen<3

Helgen har varit helt toppen helt enkelt!<3

Alltså jag vet inte hur jag ska kunna beskriva den, men jag har aldrig känt mig så glad även fast jag är så grymt trött <3

Fredagen sprang jag iof runt o var jätteosäker på allt hela tiden, men det gick ganska så bra iaf^^
Lördagen började med att jag var lite osäker men samtidigt ganska trygg xD hur det går ihop vet jag inte, sen efter lunch så hade vi någon typ annorlunda Tipspromenad xD o där träffa jag trevligt folk^^ sen efter det så träffade jag en speciell person<3 Och då så blev allt toppen! Jag pratade med folk jag inte träffat förut och kände mig inte helt dålig. Det kändes bra.
Söndagen ville jag bara att lägret inte skulle ta slut.... vill tillbaka!<3 Vill till dig!<3

Så som sagt en helt bäst helg!<3
Jag är för glad och för uppspelt och för trött för att kunna skriva något vettigt om det xD

<333

Kommentarer
Postat av: Betty

vad bra:) lägret var skoj. Ni får hälsa på varandra:)

tack för att du följde med:)<3

2009-11-01 @ 19:35:38
URL: http://tandpetarakademin.blogg.se/
Postat av: Robert

Det var verkligen grymt kul =) synd bara att den tog slut så fort <3

2009-11-02 @ 14:34:40
Postat av: Rebecka

Du ser, när man törs satsa så har man chans att vinna. Det var visst någon som yrade något om utökade trygghetszoner har jag för mig ;)

2009-11-02 @ 23:42:58
URL: http://www.bavik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0