Fan

Faans jävla skit! jag kommer bara skriva massa som inte alla kommer förstå, men jag bryr mig inte, jag behöver bara få ur mig skiten...

Jag fattar inte, det är inte mitt fel att det hände, det vet jag. Men jag visste att det skulle hända så jag tar på mig skulden iaf. Alltså inte hela skulden eller så, utan känner bara att det fanns något jag kunde göra.... Jaävla helvetes skit! Det suger..... Just nu är jag rädd, jag är rädd för mig själv och hur jag kommer att reagera när han är tillbaka. Jag vill inte möta honom, är inte redo för det. Det tog mig 1 och en halv månad att klara av att träffa min syster. Hur ska jag kunna träffa honom efter 6 dagar? om det nu blir så? Jag vet inte och jag vill inte. Jag är bara rädd!......

Vegan 4 life is beautiful

"Life is beautiful
We love until we die

When you run into my arms,
We steal a perfect moment.
Let the monsters see you smile,
Let them see you smiling.

Do I hold you too tightly?
When will the hurt kick in?

Life is beautiful, but it's complicated.
We barely make it.
We don't need to understand,
There are miracles, miracles.

Yeah, life is beautiful.
Our hearts, they beat and break."



FAAAAAAAAN!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad har hänt? :o <3 <3

2009-11-05 @ 13:40:46
URL: http://emmalinneaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0