sitter o lyssnar på väldigt opepp musik o känner mig hemsk. Det går inte och jag vill inte, men jag tänker att det är mitt fel..... Jag vet att jag inte borde och att det faktsikt inte är mitt fel, men att veta och att känna är två olika saker. O jag kan inte släppa tanken att jag visste... Jag visste att han skulle göra det, att han bara spelade.... men vafan jag ville ju kunna lita på honom...... Helvete.... Helvete..... Jag vet att det inte är mitt fel, jag vet att det inte är någons fel. Men jag känner att det är mitt fel.... Jag känner att jag kunde ha gjort något. Men om jag hade gjort något då, så hade han antagligen gjort det någon annan dag. det är de som är grejen... men jag känner att det är mitt fel och det är så ja inte får känna! Fan Fan Fan!!!! Allt suger verkligen.

Vill ha fredag kväll och vill ha söndag, och jag vill ha det nu!




det blänker i glaset, en spegelbild skymtar
den är otydlig, knappt synlig
det är jag
det är flickan utan skärpa

Kommentarer
Postat av: Robert

Kom igen, du klarar det här! <3

Vill också ha söndag! jätte mkt vill jag det <33

2009-11-05 @ 22:22:21
Postat av: Jonathan

det är inte ditt fel, du är världens underbaraste vän, och det jag gjorde var mitt eget val. Men nu ska det bli bättre <3 ska få gå till bup och få hjälp och sluta förstöra ditt och dom andras liv, genom att jag säger att jag mår dåligt, men nu kommer jag iaf få hjälp och nu ska jag fixa det. Jag har blogg igen heter samma som förut <3

2009-11-06 @ 02:37:29
URL: http://letsliveagain.blogg.se/
Postat av: Madicken

Att veta och känna är olika saker <3

Du vet att det inte är ditt fel.

Men du känner det <3

2009-11-06 @ 20:45:01
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0