Apu

Första dagen på praktiken avklarad och jag är glad =D Det gick typ väldigt bra på praktiken idag! =D så jag är fett glad(ja jag var riktigt nervös innan) men nu känns det bra! =D yey! Tror att jag klarde mig bra idag och jag gillar min handledare, synd bara att jag inte kommer gå med henne hela tiden, fast å andra sidan kul att få se hur andra jobbar och kolla in allt ur andras synvinklar :P så det ska bli skoj!^^ Imorgon äre 07:15 till 16:00 som gäller, men fett skönt är att jag är ledig torsdag fredag och söndag denna vecka^^ :P nice!

Saknar någon! saknar någon mkt!<3

nu ska jag plugga


Kommentarer
Postat av: Robert

Saknar någon också ;) <3

2009-11-16 @ 17:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0