Apu del 2

då var en till dag avklarad på praktiken, hm idag kändes det inte lika bra för jag blev lämnad själv ganska mkt(o kände mig bara förvirrad) jag hade lix bara varit där en dag innan idag o de var igår. Vad tror de att jag kan egentligen? :O fast jag gick inte med min handledare idag, så hoppas inte jag kommer att bli lämnad själv lika mkt i morgon. för då kommer jag bli ledsen. För meningen är väl ändå inte att jag ska springa runt där själv? jag får väl egentligen inte göra det? jag menar, jag ska ju inte börja jobba där sen lix! visst jag kan ju gå själv lite, typ gå med folk till maten själv o så, men alltså att jag blir lämnad helt själv när jag ska klä på o hjälpa någon på toa tycker inte jag borde få förekomma. För jag jobbar inte där o jag är bara 16!

så nu har jag fått klaga av mig lite! skönt. Men jag menar visst stackars mig, men mest stackars gamlingarna! inte okej mot dom!
vill inte ta reda på hur morgondagen kommer att bli, men ledig torsdag o fredag sen skönt! är även ledig söndag^^

saknar saknar saknar dig massor!<3 hoppas du vet det!<3

Kommentarer
Postat av: Mig =)

Saknar dig massor också <3

2009-11-17 @ 18:19:25
Postat av: linneaa

alltså jag förstår inte.. haha apu ?

2009-11-18 @ 15:47:25
URL: http://finastisverige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0