Jadu, vafan xD

Okej, jag börjar väl med igår. Hade np matte, gick väl inte jättebra kanske. Men jag försökte iaf. Sen pallade jag inte att vara kvar i skolan och drog hem direkt. Eller jag inte hem, men drog till en vän. Råka väcka honom, men ja, sånt som händer xD sen så väl där så skulle han hälsa på sin mamma så jag hände med dit, riktigt trevlig är hans mamma, har bara träffat henne en gång innan och då var det inte så länge. Sen så drog vi hem till honom igen, väl där fick jag jätteont i magen o låg helt avslagen på hans soffa/säng, jag trodde att jag hade ätit för mkt bara, men saken var den att jag kände mig riktigt mätt men ändå riktigt jävla hungrig. så när jag kom hem så åt jag lite mer, för att jag kände mig hungrig. men då fick jag riktigt jäkla ont i magen igen, och mamma tror nu jag har magkattar. Låter jobbigt.

Idag stannade jag hemma från skolan för jag vaknade med riktigt ont i min mage. Usch inte kul, men ja, sen sov jag till halv elva, gick upp åt lite, satte mig vid datorn ett tag sen så åt jag lunch o sen drog jag till gensta för att skriva på ett anställningspapper om mitt sommar jobb. Så nu är jag officiellt(?) anställd som simskolelärare vid nyckelsjön i 4 veckor =) fett soft, sen har det inte hänt så mkt mer.

jag kan inte hjälpa att jag inte har något liv xD

Kommentarer
Postat av: ebbatjejen

Va inte så nördig, ta IG i matte :D

2009-05-27 @ 17:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0