Typ bästa fredagen på evigheter<3

Fredagen började med att jag gick upp, åt frukost, gick ut med ena hunden(hugo) sen drog jag till jobbet(simskolelärare) där det började regna men vattnet kändes varmt så det var lyckat, sen sprack det upp o solen började skina. Simmade ett varv runt ön o höll koll på folk som jag har lite ansvar över sådär när jag jobbar^^ Låg kvar ett tag på stranden, o solade ryggen så den får lite färg den oxå xD Sen drog jag hem, gjorde typ inget då. Sen vid 5 så började jag laga mat, fiskpinnar med ris xD så avancerat xD sen la jag mig på soffan o vilade o fördrev tiden, tills jag bad pappa skjutsa mig till klumpen(ett badställe) för jag orkade inte cykla, jag ville in bli blöt i fall det börja regna. Väl där vid klumpen så badade jag o mr.P o vi satt o sncka o hade typ über mysigt, sen började det regna så vi gick in en omklädningshytt o va där ist! mr.P frös så jag värmde honom. Riktigt trevlig o lyckad kväll! Helt underbar.

Lördag, hm, inte hänt å mkt, åkte o till vetrinären, för gemma skulle få en spruta. sen så handlade vi, åkte hem, sova lite, för jag är typ sjuk, ont i magen, mår illa och har ont i huvudet. Efter att ha sovit lite var det dags att dra till stallarholmen o gå på vikingamarknad, Det var sjukt trevligt, träffade Magda o Carot där! typ jättekul har inte träffat dem på jättelänge, nu så sitter jag här o har ingenting o göra. o jag saknar en speciell person<3


Kommentarer
Postat av: Jocke

Ronja and MR.P are sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G eachother.

2009-07-04 @ 21:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0